August 13, 2010

2 bulan sudah berlalu

Assalamulaikum...

Sudah 2 bulan aku bergelar tunangan orang, and rasa x sabar rasayer nak buat persediaan kawen (buat persediaan kawen tau bukan gatal nak kawen huhuhu). Ikut dari perkiraan dari tarikh yang ditetapkan masih tinggal 9 bulan lagi. Erm, 9 bulan tu bukan lama sangat pun, pejam celik pejam celik sampai tarikh yang ditetapkan. Untuk persediaan awal aku dah buat antarayer:

1) Dah setahun beli majalah pesona pengantin sebagai panduan utama. Banyak tau manfaat bile beli majalah 2. Kalau boleh semua nak sama macam dalam majalah.



2) Google pasal kad kahwin, pakej butik pengantin kat kelantan, fotographer and door gift.

3) Tema kahwin. Pasal ni yang susah ckit sbb aku punya favourite warna banyak sangat. Sebelum tunang nak tema merah putih tapi sekarang macam nak tema pink purple lak (confirm Mr. WK x nak sbb dia ckp nampak mcm perempuan... malu la 2)

Arini ari ke-3 puasa tapi skrg dah pukul 5.15 pm tapi belum balik lagi. Malas nak balik umah sbb x da sape pun kat umah, terpaksa buka puasa sorg2. Tunang? x da kat KL, dia keje jauh. Ingat buka puasa nanti nak beli makanan kat bazaar ramadan je la. Ala, sorang jer so beli lagi senang. Jauhyer aku lari dari topic, by d way ramadan kali ni buat pertama kaliyer aku puasa sebagai seorang tunangan orang. Hehehe. Hope minggu depan dapat puasa ngan Mr. WK. Amin.

No comments:

Post a Comment